کد خبر: 1087861
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
دکتر باقری مطرح کرد:
ئین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین، آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

در این آئین رئیس دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه از جمله بسیج ، نهاد های فرهنگی و علمی و همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: لازم است همه ظرفیت های انقلابی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه و جامعه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

دکتر محمد باقری بیان کرد: اساتید بسیجی و انقلابی با زبان علمی وارد کارزار دغدغه های اجتماعی شوند و نگاه حل مسئله داشته باشند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت های دانشگاهی برای رفع معضلات و دغدغه های اجتماعی شد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی برای حل مسائل کشور است و در راستای سند اعتلای بسیج به ویژه ایجاد اندیشکده علمی و راهبردی، بسیج اساتید نقش محوری بر عهده دارد.

رئیس دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان یکی دیگر از وظایف بسیج اساتید را حضور فعال و تأثیرگذار در جهاد تبیین برشمرد و گفت: علاوه بر نقش آفرینی بسیج اساتید در حرکت های جهادی و انقلابی، انتظار این است که در تبیین مواضع اصولی انقلاب اسلامی و تحلیل و بررسی شرایط جامعه، بصیرت افزایی و آگاهی بخش نیز در سرلوحه فعالیت های این نهاد انقلابی باشد.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به اجرای سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: فضای دانشگاه در حال حرکت به سمت دانشگاهی انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش جوان انلاین؛ در پایان- دکتر محمدرضا فریدزاده به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر معرفی و از خدمات دکتر مجتبی جعفری مسئول سابق بسیج این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار