کد خبر: 1087525
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ جزئیات حادثه سد لتیان و دستگیری یک زن را که در فضای مجازی بحث برانگیز شده بود تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ مراد مرادی در خصوص تصاویر منتشر شده مبنی بر دستگیری خانمی در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری، اظهار داشت: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون شده و دستور ایست صـادر کردند، ولی آن‌ها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­‌شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه‌های پلیس بوده و مورد تأیید نیست خاطرنشان کرد: در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار