کد خبر: 1085178
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان:
خوشکنار، با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر نیروی انسانی و با ساخت تجهیزات، واردات از خارج را قطع کرد، گفت: امروز ارتش به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی رسیده است.

به گزارش جوان از لرستان، امیر سرتیپ دوم «مراد خوشکنار»، امروز(29فروردین)، در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با اشاره به نام گذاری روز ارتش به فرمان امام راحل، اظهارداشت: روز ارتش یادآور فرمان تاریخی امام راحل است که با بصیرت در حمایت از ارتشیان در برابر دشمنان صادر شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان با بیان اینکه اکنون به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی رسیده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی دارای اقتدار دفاعی در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان است.

وی به توانایی نیروهای مسلح برای پاسخ قاطع و ضربت متقابل به دشمنان، گفت: توانایی نیروهای مسلح مرهون تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و هدایت رهبر معظم انقلاب است.

خوشکنار با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تمامی یگان های لرستان بار دیگر با آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان می‌ کنند.

وی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب آماده هستیم و از هیچ کوششی در دفاع از کشور دریغ نخواهیم کرد، گفت: به هیچ دشمنی اجازه دست اندازی به کشور را نخواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار