کد خبر: 1085058
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه ارتش نگهبان ملت و حافظ استقلال کشور است، گفت: به تعبیر امام راحل ارتش پیرو مردم است و مردم حامی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(28فروردین)، در دیدار با جمعی از نیروهای ارتشی لشکر ۸۴ لرستان که به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته ارتش اظهار داشت: روز ارتش نقطه عطفی در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی از سوی امام راحل، افزود: به تعبیر امام راحل ارتش پیرو مردم است و مردم حامی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ارتش نگهبان ملت و حافظ استقلال کشور است، گفت: تاریخ جمهوری اسلامی نشان داده که چگونه ملت خود را فدای ارتش کرد و در مقاطع مختلف همچون ۸ سال دفاع مقدس نیز شاهد ایمان، اخلاص و فداکاری ارتشیان جمهوری اسلامی در آن دوران سخت بوده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ارتش را حافظ نظم و امنیت خواند و عنوان داشت:  این موضوع را نیز در ۸ سال دفاع مقدس، سیل، زلزله، ویروس کرونا، رسیدگی به محرومان مشاهده کرده‌ایم.

وی در ادامه یادآور شد: این اقدامات نشان دهنده معرفت و اعتقادی است که در درون ارتش جمهوری اسلامی ریشه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به بالندگی، توانایی، معرفت و بصیرت ارتش اشاره کرد و گفت: افزایش قدرت بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی در سازمان  جهاد خودکفایی ارتش که سال‌ها پیش شکل گرفته و سبب شده ارتش مایه امید مردم و ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان شود در کنار فعالیت‌های دینی، بصیرتی و اعتقادی ارتش مورد انتظار مقام معظم رهبری و مردم است با کمیت و کیفیت و هماهنگی سایر نیروهای مسلح ادامه پیدا کند.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار