کد خبر: 1084271
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
استاندار لرستان:
زیویار، با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی همه لحظات عمر خود در خدمت مردم و اسلام بود، گفت: شهید صیاد الگویی برای ما است.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد ریویار»، امروز(21فروردین)، در همایش بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی، اظهارداشت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب فیوضات خداوندی است که انسان می‌تواند به کسب معنویت به خالقش نزدیک شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی با وجودی که ارتش شاهنشاهی بود اما خود را متعلق به مردم می‌دانست، افزود: در دهه ۴۰  تا ۵۰ در صورت ظاهر ارتش شاهنشاهی قوی بود اما اجزای آن در خدمت شاهنشاهی قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ فرصت را غنیمت می‌شمارند، گفت: برخی شهدا در زمان شهدا در این عالم متوقف نمی‌شوند و شهید صیاد شیرازی از این دست انسان‌ها بود.

زیویار با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی همه لحظات عمر خود را در خدمت مردم و اسلام بود، عنوان داشت: شهید صیاد شیرازی اهل خطه و جز عشایر قشقایی فارس بود ولی به جهت شغل پدر، در نقاط مختلف کشور بود به طوری‌که ایشان در دره‌گز خراسان متولد و با فرهنگ و آداب و رسوم خراسان، اصفهان و کردستان آشنا بود.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان و مبارزات نهضت انقلاب رد پای صیاد شیرازی مشخص است و این شهید به معنای واقعی شهید شاخص است، خاطرنشان کرد: این شهید بااخلاص از پایه‌گذاران فتح‌المبین و بیت‌المقدس است کمااینکه با این دو عملیات، ورق جنگ عوض شد.

زیویار گفت: شهید صیاد به معنای واقعی از محصولات انقلاب بوده و الگوی پاک و صادقی است که با رفتار متعهدانه برای ما چراغ راه است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار