کد خبر: 1083096
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تقویت برنامه های قرآنی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی دینی و انقلابی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش جوان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، در جلسه هماهنگی جزءخوانی قرآن کریم با حضور امام جمعه وفعالان قرآنی شهرستان که در محل دفترامام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: برنامه ریزی برای تقویت برنامه های قرآنی ضروری است.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تقویت برنامه های قرآنی تأکید کرد و افزود: مصلی نمازجمعه بروجرد یک بستر بسیار مناسب برای کارهای فرهنگی است.

وی بیان داشت: انس با قرآن و تقویت ارزش ها در جامعه امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: به فضل الهی در ایام ماه مبارک رمضان، جزءخوانی کلام الله مجید با حضور فعالان قرآنی و مردم مؤمن شهرستان درمحل مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم جزءخوانی قرآن کریم انجام شده است و همکاری ها در این زمینه تقویت شود.

وی به رفع بعضی از نواقص مصلی اشاره کرد و گفت: هماهنگی سرویس ایاب وذهاب برای شرکت کنندگان، تهیه قرآن و رحل ودعوت از قاریان برجسته از جمله اقدامات انجام شده برای هرچه باشکوه برگزار شدن جزءخوانی کلام الله مجید است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار