کد خبر: 1081885
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه آیندگان باید بدانند که آرامش کنونی نشأت گرفته از چه رشادت‌ها و حماسه هایی است، گفت: رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل  در جمع خبرنگاران از اعزام سه کاروان راهیان نور از تبریز به مناطق عملیاتی و جنگی خبر داد و افزود: امروز در مرحله اول ۶ اتوبوس متشکل از ۳۵۰ نفر همراه با عوامل اجرایی ناحیه امامت رهسپار مناطق عملیاتی می شود و ۲ کاروان دیگر نیز در هفته آتی اعزام خواهند شد.

وی گفت: نسل باکری ها در ایران اسلامی همچنان در قالب گروه های جهادی رنگ و بوی رشادت و از خود گذشتگی یادگاران هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشته اند.

پوراسماعیل با یادآوری نقش مردم در حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این ارزش ها را مردم ایجاد کرده و در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت هم مردم بودند که به صحنه آمده و پشتیبان نظام بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای تداوم پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: حضور جوانان و بسیجیان در قالب راهیان نور در مناطق جنگی، موجب تحریف نشدن ارزش های دفاع مقدس و نهادینه شدن ارزش ها انقلاب در بین نسل جوان جامعه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر