کد خبر: 1078661
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف لرستان خبر داد؛
رضایی پور، از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه حصارکشی محوطه آستان مقدس امامزاده ابوالوفا(ع) شهرستان کوهدشت خبر داد.

مهندس «مسلم رضایی پور»، به خبرنگار جوان از لرستان گفت: در راستای تعمیر و تکمیل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، پروژه اجرای عملیات عمرانی حصارکشی اضلاع جنوبی و شرقی آستان مقدس امامزاده ابوالوفا ع شهرستان کوهدشت؛ با اتمام دیوار ضلع جنوبی و پی کنی و سنگ کاری داخل پی در ضلع شرقی، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۴۰ درصد رسید.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف لرستان افزود: در این پروژه، دیوار حصارضلع جنوبی، به ضخامت ۳۵ سانتی متر اجرا و پی کنی ضلع شرقی به ضخامت ۵۰ سانتی متر انجام و سپس با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان، سنگ کاری گردید.

وی خاطرنشان کرد: پلاستر نمای داخلی دیوار آجری با ملات ماسه سیمان، قالب بندی و بتن ریزی شناژهای قائم این دیوارها در ضلع جنوبی و  سنگ کاری روی پی، با سنگ مالون یک طرف نما و ایجاد دسترسی های بیرونی در ضلع شرقی، از بخش های باقی مانده از این پروژه عمرانی است.

رضایی پور عنوان داشت: این پروژه با نظارت مقیم دفتر فنی و نظارت عالیه معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری مدیریت اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت در حال اجرا بوده و پی بینی می شود  تا اواسط اسفندماه به اتمام برسد.

وی گفت: هزینه های اجرای این پروژه، از محل عواید و نذورات مردمی و کمک های خیرین نیک اندیش به منظور عمران و آبادانی این مکان متبرکه بوده و بعد از اتمام عملیات حصار کشی این دو ضلع و تامین اعتبار، پروژه ساماندهی و کف سازی این محوطه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار