کد خبر: 1078209
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
فرمانده یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی لرستان خبر داد؛
مرادیان، گفت: طبق گزارشات واصله یک حفاز غیر مجاز در کوهدشت دستگیر و یک دستگاه فلز یاب در شهرستان سلسله کشف و ضبط شد.

سرهنگ «محمدرضا مرادیان»، در گفت و گو با خبرنگار جوان از لرستان، از دستگیری یک حفار غیرمجاز در بخش گراب از توابع شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهارداشت: ‌برابر با گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان کوهدشت، در پی اخبار واصله مردمی مبنی بر حفاری در کوه‌های موسوم به کَل سرخ واقع در بخش گراب، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی لازم با دادستان این شهر، رئیس دادگاه بخش گراب و پرسنل انتظامی به محل مورد نظر مراجعه کردند‌.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: ‌در این عملیات یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه موتور سیکلت در محل توقیف و به پارکینگ منتقل شد و یک نفر از حفاران با هویت معلوم دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم به منظور شناسایی و دستگیری سایر افراد دخیل در این فقره حفاری نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ مرادیان یادآور شد: بنابر گزارش پایگاه حفاظت شهرستان سلسله، با همکاری و تعامل مطلوب پلیس اطلاعات پس از بازرسی از منزل شخصی با هویت مشخص، یک دستگاه فلزیاب همراه با متعلقات ‌آن از این خانه کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: در این رابطه نیز یک نفر با هویت معلوم دستگیر شد و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار