کد خبر: 1075740
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
عضو مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح نشست خود با رئیس بنیاد مسکن از وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد، باز پرداخت ۲۰ ساله برای نوسازی بافت فرسوده در تهران خبر داد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سید‌علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در نشستی با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به وجود بافت‌های فرسوده شهری و روستایی فراوان در شهرستان ری، بر لزوم بازنگری و اجرای طرح هادی روستا‌ها و نوسازی این بافت‌های فرسوده تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تخصیص اعتبارات لازم، نسبت به بازنگری طرح هادی روستا‌هایی که بیش از ۱۰ سال از طرح هادی آن‌ها می‌گذرد، با قید فوریت اقدام کند.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: آقای اکبر نیکزاد نیز در این جلسه عنوان کرد، برای نوسازی بافت‌های فرسوده وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد، باز پرداخت ۲۰ ساله و با ضمانت سفته زنجیره‌ای سه نفره و همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

یزدی‌خواه همچنین از دعوت نیکزاد رئیس بنیاد مسکن به منظور بازدید میدانی مشترک از بافت‌های فرسوده قلعه روستای گلحصار و محله نفرآباد و هاشم‌آباد خبر داد و گفت: امیدواریم این بازدید در روز‌های آتی صورت پذیرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار