کد خبر: 1075525
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت ارتقای کمیت و کیفیت خدمترسانی به مردم تدکید کرد و گفت: محرومیت زدایی در جامعه در سایه خدمت به مردم محقق می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(21دی)، در آیین افتتاح ۵۰۰ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: خمت به مردم نزد خدامی متعال دارای مقام بالایی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند، افزود: خدمت به مردم برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم و جامعه باید در سایه مدیریت جهادی  صورت گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به عمق محرومیت ها باید این خدمات با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در کنار نهادهای کمیته امداد امام راحل، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد ۱۵ خرداد که به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در راستای رسیدگی به رفاه و معیشت مردم تأسیس شده اند، سپاه پاسداران نیز همواره برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع محرومیت ها خدمات ارزشمندی داشته است.

وی خاطرنشان کرد:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مشارکت های مردمی استان لرستان و  بسیج سازندگی سپاه در رسیدگی به رفاه و معیشت مردم، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی با هماهنگی کمیته امداد امام راحل، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان برگ‌های زرین و درخشانی در استان ثبت کرده است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار