کد خبر: 1075211
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
امام جمعه نورآباد:
حجت الاسلام خانی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، در برگزاری یادواره 42 تن شهدای بخش مرکزی دلفان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حفظ بقای انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب و تحقق آرمان ها است.

وی در ادامه اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا است، برای برقراری این امینت جوانان فراوانی خون خود را فدای انقلاب کرده و امروز باید راه شهدا ادامه یابد.

حجت الاسلام خانی با اشاره به اینکه در شرایطی که  دشمن با حمایت تمامی ابرقدرت های  شرق و غرب در پی تصرف یک هفته ای کشور ایران بود، یادآور شد: شهدای هویزه با رشادت در برابر هجوم دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: شهدا با روحیه ایمانی و بهره گیری از مفاهیم  نهج البلاغه و به نصرت الهی در برابر دشمن ایستادگی کردند و این روحیه ایثار و مقاومت باید امروز سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب بوده و کشور را در برابرتوطئه های دشمن مصون می دارد. 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار