کد خبر: 1073335
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
فرمانده انتظامی لرستان:
سردار الهی، از شهدای نیروی انتظامی جهادگران فی سبیل الله یاد کرد و گفت: بیان رشادت این شهدا باید به رسالتی مستمر تبدیل شود.

به گزارش جوان از لرستان، سردار «یحیی الهی»، امروز(یک دی)، در کنگره ۵۰۰ شهید مدافع نظم و امنیت لرستان اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: این کنگره به منظور لبیک گفتن به منویات ایشان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای نیروی انتظامی جهادگران فی سبیل الله هستند که سلاح به دست می‌گیرند و در برابر اشرار و مخلان نظم و امنیت در مرزها و شهرها می ایستند.

سردار الهی با بیان اینکه بیان رشادت نیروهای ناجا و شهدای این نهاد باید به عنوان یک رسالت مستمر مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای امنیت باید به رسالتی مستمر تبدیل شود.

وی به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده اشاره کرد و گفت: باید از نفس و روح بلند شهدا و خانواده معظم آنان مدد بگیریم تا در زمان خدمت شرمنده شهدا و مقام معظم رهبری نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار