کد خبر: 1069946
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
امام جمعه دلفان:
حجت الاسلام خانی، با بیان اینکه بسیجیان مفسر واقعی واژه ایثار هستند، گفت: بسیج با الهام از مکتب عاشورایی عزت و آزادگی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار جوان از لرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج شجره مبارکه و طیبه ای است که با دستان با درایت و تیزبینی امام راحل و عظیم الشان غَرس و با خون پاک و مطهر شهدا آبیاری شد.

امام جمعه دلفان با اشاره به اینکه این شجره طیبه امروز با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای صیانت می شود، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروز را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی بسیجیان می داند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام خانی عنوان کرد: بسیج میقات پا برهنگان، معراج اندیشه های پاک فرزندان امت اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است، اظهار کرد: این تفکر می تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

 

 

 

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار