کد خبر: 1070636
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
فرماندار ویژه کاشان:
فرماندار ویژه کاشان گفت: کاشان در کنار تمدن 7 هزار ساله و همچنین تقدیم بیش از 1850 شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی دارای 125 هزار نیروی بسیجی است که این خود افتخاری دیگر برای شهرستان کاشان است.
هادی مومنی راوندی

علی اکبر مرتضایی اظهار داشت: لازمه تحقق شرایط اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور توجه به ایجاد و حفظ روحیه بسیجی و جهادی در حوزه های مختلف مدیریتی و اجرایی است چرا که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و لازم است مدیران با عزم جدی تری در عرصه های خدمت رسانی حضور داشته باشند.

رییس شورای تامین شهرستان کاشان در ادامه بیان کرد: بسیج مردمی در تمامی عرصه ها پیشگام بوده از هشت سال دفاع مقدس تا در شرایط بحرانی و بلایای طبیعی و مبارزه با کرونا که با حضور جهادی و انقلابی به کمک مردم آمده و باری از دوش دولت ها برداشته اند.

وی افزود: شهرستان کاشان دارای 146 پایگاه بسیج محلات و 40 پایگاه بسیج ادارات و اصناف است که 5 هزار کارمند در ادارات بسیجی هستند.

رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان اضافه کرد: کاشان بیش از 1850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده که از این تعداد 870 نفر از شهیدان والامقام بسیجی بوده اند که نشان از عزم راسخ و پایبندی و تعهد این عزیزان در دفاع از ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر