کد خبر: 1070541
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه معاشرت با مردم از بایسته‌های تبلیغ روحانیت است، گفت: طلاب باید با خوش اخلاقی و خوشرویی با مردم برخورد کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، صبح امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه علمیه رضویه خرم آباد، گفت: تکیه بر علم و اخلاق رمز موفقیت طلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان طلاب را الگوی دیگر آحاد جامعه به ویژه نسل نو خواند و افزود: برای موفقیت در عرصه تبلیغ و گذراندن فراز و نشیب های طلبگی باید به رشد اخلاقی توجه داشت و بر صبر تکیه کرد.

وی بر ضرورت پرهیز از جدال و دورغ تأکید کرد و بیان داشت: انسان با حُسن‌ خلق و اخلاق نیکو در جامعه به درجه یک انسان روزه‌دار و شب‌ زنده‌دار نائل می‌شود که این امر نشان از اهمیت خصلت نیکوی خوش‌اخلاقی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: ترویج و تبیین اخلاق نیکو در جامعه سبب جلوگیری ز بروز اختلافات خانوادگی، قومی و قبیله‌ای می شود.

وی در ادامه فلسفه وجودی طلاب را معاشرت با مردم عنوان و بیان کرد: تعامل و معاشرت با مردم از الزامات و بایسته‌های تبلیغ روحانیت است.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: طلاب صبر و بردباری، خوش اخلاقی، برخورد با روی گشاده با مردم و دوری از تند مزاجی و عصبانیت را باید در وجود خود تقوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهری بیان کرد: صبر و حوصله در کنار اخلاق نیکو از ویژگی‌های انسان مؤمن است و اخلاق نیکو رمز موفقیت طلاب است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار