کد خبر: 1068019
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
با اعلام مدیرکل بندرامیرآباد :
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به رشد ۲۷ درصدی مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا بنادر شمالی کشور در سال جاری اشاره کرد که نیمی از آن در بندرامیرآباد رقم خورده است.
مژگان عالیشاه

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، محمدعلی اصل سعیدی پور که در چهارمین روز از نکوداشت هفته پدافند غیر عامل در جمع کارگروه پدافند غیرعامل استان مازندران در بندرامیرآباد سخن می گفت به محور قرار گرفتن بنادر شمالی در تأمین و تکمیل زنجیره کالاهای اساسی کشور اشاره و رشد مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالای بنادر شمالی کشور را ۲۷ درصد برشمرد که نیمی از آن در بندرامیرآباد رقم خورده است.

وی در آیین نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به جذب بالای سرمایه گذاری در بندرامیرآباد با نگاهی منطبق با اصول پدافندی اشاره و تصریح کرد در سال گذشته بندرامیرآباد موفق به جذب ۲۰۰ درصدی اعتبار ملی شد که انتظار می رود این میزان درسال جاری به ۳۵۰ درصد افزایش یابد.

سعیدی پور در پایان سخنان خود در معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای بندرامیرآباد به تقویت پدافند غیرعامل در مقابله با طراحی آفندهای نرم دشمنان از سوی دستگاهها تآکید کرد و ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل و قدردانی از تلاش های دست اندرکاران این حوزه ، مساعدت و همکاری شایسته مسئولان و مدیران را جهت بسط و گسترش این مقوله مهم خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر