کد خبر: 1066356
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
نرخ جدید مصوب مرغ ۳۱هزار تومان تعیین شده؛ قیمت این محصول در بازار آزاد نیز کاهش یافته است و در محدوده ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان به فروش میرسد.

سرویس اقصادی جوان آنلاین: قیمت مرغ در بازار با نرخ مصوب در حال رسیدن به تعادل است و فاصله آن به حدود ۳ تا ۴ هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است.

نرخ جدید مصوب مرغ در کشور ۳۱ هزار تومان تعیین شد که مشاهدات میدانی نیز نشان میدهد که قیمت این محصول در بازار آزاد نیز کاهش یافته است و در محدوده ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان به فروش میرسد درحالی که قیمت مرغ در ماه‌های های گذشته از ۴۰ هزار تومان عبور کرده بود.

بر این اساس نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده نهایی ۳۱ هزار تومان در عمده فروشی ۲۹ هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغ داری ۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

به نظر میرسد با افزایش روند توزیع مرغ در بازار حتی فاصله قیمت مصوب با بازار آزاد کمتر شود و این محصول به نرخ مصوب خود به فروش برسد.

طلایی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در این ارتباط اظهار داشت: قیمت مصوب مرغ بر اساس تفاهم با تولید کننده‌ها و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان صورت گرفته است و امیدواریم قیمت‌ها تا پایان سال بازار مرغ از ثبات لازم برخواردار باشد.

وی افزود: اکنون هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ در کشور وجود ندارد و نیاز بخش‌های مختلف نظیر بیمارستان ها، ادارات، اصناف و مصارف کلان به طور کامل توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین میشود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
تو تمام کشورها متعادل یعنی کمتر از قبل
منتها در کشور ما قبل به معنی چند ثانیه پیش معنی میشه
یعنی اینکه به مرگ میگیرند به تب که راضی شدی میگند باشه متعادلش میکنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار