کد خبر: 1065488
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان :
مجتبی آراسته گفت: عملیات برداشت شمیم و جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه طرح شمیم (شبکه ملی یکپارچه مالکیت) در شهرستان کاشان در حال اجرا است اظهار کرد: این اقدام گام بزرگی در راستای تهیه نقشه‌های ارتفاعی مسطحاتی با سرعت بالا بوده که دقت سندهای صادره را بالا می‌برد.

وی اذعان داشت: طرح شمیم در راستای پیاده‌سازی قانون حدنگار و یکپارچه‌سازی نقشه‌های کلی انجام و سبب می‌شود تا تمامی ارگان‌ها، ادارات و حتی نقشه شمیمان نظام مهندسی نیز با استفاده از امکانات شمیم و با ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی قطعات کنند.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت: بر این اساس و بنا بر سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان سند 532 متر مربع از اراضی کاشان اخذ شد.

 وی با بیان اینکه جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان در حال انجام است عنوان کرد: برای پلاک‌های ثبتی واقع در مشکات، طاهرآباد، قمصر، الهیه و ناجی آباد کاشان، باغ شهرِ نیاسر و شهرک باهنر قمصر، عملیات برداشت شمیم در حال انجام است.

 آراسته بیان داشت: اقدامات مربوط به سه پلاک ثبتی در قمصر، شهرک ایثارگران و ساختمان راه و شهرسازی نیز انجام پذیرفته و جهت صدور سند به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه شده است.

 وی بابیان اینکه طرح ملی کاداستر در راستای توسعه الکترونیک در این شهرستان در حال اجرا است، گفت: این طرح از زمین‌خواری، کلاه‌برداری و صدور اسناد مالکیت معارض جلوگیری می‌کند و در آن اطلاعات حقوقی مالک و تمامی اراضی ملی ثبت می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان  تاکید کرد: راهکار اصولی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به صورت تک‌برگ و کاداستر شده است که به لطف خدا روند اخذ اسناد با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر