کد خبر: 1065443
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
برای رعایت قوانین و رفع بی‌نظمی های موجود در نانوایی های کاشان
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: با توجه به گزارشات مردمی و تخلفات صورت گرفته از سوی برخی از نانوایی های سطح شهر، نانوایی ها موظف هستند ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع نواقص و بی نظمی های خود اقدام کنند.

مسعود خاندایی با اشاره به نظارت بر نانوایی ها و برخورد با متخلفین، بیان داشت: نانوایی ها باید مواردی همچون رعایت روزهای پخت، عدم تعطیلی خودسرانه نانوایی، ساعت پخت منظم، وزن دقیق چانه و نان، عدم جابجایی خودسرانه آرد، نصب قیمت مصرف کننده نان در داخل مغازه و در منظر عموم مردم وهمچنین عدم پخت نان سنگک بزرگ حتی به درخواست مشتری را مد نظر قراردهند چراکه عدم رعایت هر یک از موارد به برخورد قانونی با متخلف و قطع سهمیه آرد نانوایی ختم خواهد شد.

وی اضافه کرد: فروش اجباری نان کنجددار و همچنین اضافه کردن هرگونه افزودنی به نان که موجب افزایش قیمت برای مصرف کننده شود ممنوع است و نانوایان باید بر اصل رضایت مردم توجه داشته باشند.

معاون فرماندار کاشان، نانوایان را پیمانکار دولت خواند و تصریح کرد: آرد و نان یک محصول دولتی است و نانوا به عنوان پیمانکار دولت موظف است با رعایت وزن چانه و قیمت مصوب تعیین شده و همچنین پروتکل های بهداشتی، نان مرغوب و باکیفیت را به دست مردم برساند.

خاندایی در خصوص میزان سهمیه توزیع آرد در سطح شهرستان اظهار داشت: ماهانه در حدود 65 هزار کیسه آرد سفید برای مصارف نانوایی در انواع سنگک، بربری، لواش، تافتون و خشک پزی با قیمت 32 هزار تومان آرد یارانه یک و قیمت هر کیسه 50 هزار تومان آرد یارانه دو تحویل نانوایی های شهرستان می شود.

جانشین کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان تاکید کرد: از شهروندان محترم کاشانی درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت قوانین از سوی نانوایی ها را همراه مستندات به سامانه 124 بازرسی اداره صمت شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان با تاکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر فعالیت نانوایی ها با اتحادیه صنف نانوایی ها، اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بوده و نظارت عالی بر عهده فرمانداری کاشان می باشد، اعلام کرد: جلسات ساماندهی گندم آرد و نان شهرستان به صورت مرتب برگزار شده و هیچ کمبودی در توزیع آرد شهرستان وجود ندارد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر