کد خبر: 1065296
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
رئیس جمهور گفت:حرکت دولت در جهت اجرای قانون، شناخت کاستی‌ها و محرومیت‌ها و جبران آن است. استان فارس ظرفیت‌های خوبی دارد و قطب معادن، کشاورزی، گردشگری، بازرگانی و تجارت است. این خطه نباید مشکل بیکاری داشته باشد. ایجاد اشتغال از حقوق مردم و از وظایف دولت است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز در جمع مردم شیراز گفت: اجتماع ما به نحوی است که همراه رعایت اصول بهداشتی است و دوست داشتم بسیاری از مردم را زیارت میکردم لکن شرایط اجازه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: بزرگترین نعمت برای انسان نعمت هدایت است. انسان در پرتو فراگرفتن قرآن در انسانیت قرار می‌گیرد. حافظ یک عارف قرآنی بود. هزاران شهید استان فارس در پرتو فراگیری قرآن و بهره مندی از هدایت الهی در این قله قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور گفت: حرکت دولت در جهت اجرای قانون، شناخت کاستی‌ها و محرومیت‌ها و جبران آن است. استان فارس ظرفیت‌های خوبی دارد و قطب معادن، کشاورزی، گردشگری، بازرگانی و تجارت است. این خطه نباید مشکل بیکاری داشته باشد. ایجاد اشتغال از حقوق مردم و از وظایف دولت است.

رئیسی تصریح کرد: اولویت دولت مبارزه با ویروس منحوس کرونا است و به حمد الله با واکسیناسیون تا حدودی نگرانی رفع شده، اما نباید بگذاریم موج جدید ایجاد شود. کسانی که واکسینه نشده‌اند برای واکسیناسیون بیایند. کنترل تورم، مبارزه با گرانی‌ها و رونق دادن کسب و کار مساله دیگر دولت است.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و مدارس حضوری شده و بقیه نیز حضوری خواهد شد و محدودیت‌های کسب و کار‌ها برداشته خواهد شد. استان فارس نقش بزرگی در تولیدات محصولات کشاورزی و معدنی دارد. دست دلال‌ها را قطع خواهیم کرد. ما دنبال این هستیم که دولت با مشارکت مردم در مسیر تولید تا عرضه کالا‌ها نظارت داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان فارس یکی از قطب‌های گردشگری بهداشت است، تصریح کرد: باید ظرفیت‌های عظیم استان فارس را با کمک مردم احیا کنیم و مشکل بیکاری در استان فارس نداشته باشیم و مشکل مسکن در این استان حل شود. میدان دار در این عرصه مردم خواهند بود و ما هم حامی مردم در این موضوعات خواهیم بود.

رئیسی بیان داشت: عده‌ای می‌گویند سفر‌های استانی هزینه دارد، به آن‌ها می‌گویم اگر به کارخانه‌ای که ۸ سال منتظر تسهیلات مانده سر نزنم چگونه مشکل حل خواهد شد؟، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ ما مصمم به حضور در بین مردم هستیم و رفع مشکلات را در این حضور می‌بینیم.

وی تاکید کرد: مدیر در میدان می‌تواند تاثیر گذاشته باشد. باید در میدان آمد. ما به میزان اعتبارات قول و وعده می‌دهیم. بالاخره باید مشکل مردم حل شود. ما رفع برخی مشکلات را در این حضور بین مردم می‌بینیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار