کد خبر: 1065273
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دستور رهبر انقلاب برای ممنوعین واردات لوازم خانگی کره‌ای اقدامی آفندی در برابر جبهه جنگ اقتصادی غرب و عواملش از جمله کره جنوبی بود که در عین حال که منابع مالی ما را مسدود کرده، ولی با اشغال بازار‌های ما به صنایع داخلی و استقلال اقتصادی کشور ضربه می‌زند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به دستور ممنوعیت واردات کالا‌های کره‌ای اظهار داشت: برکسی پوشیده نیست که مقام معظم رهبری یکی از ملی گرا‌هایی است که در ارتقای اتکای ایران به پتانسیل‌های داخلی‌اش همواره توصیه کرده و فرمان‌هایی هم صادر کرده اند.

وی افزود: فرمان ایشان من را به یاد گاندی انداخت که برای اینکه هند را از استعمار انگلیس خارج کند، استفاده از کالا‌های هندی را مورد توجه قرار داد و کالا‌های انگیسی و خارجی را ممنوع اعلام کرد و الان می‌بینیم که هند یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان شده است.

کنعانی مقدم ادامه داد: در برابر تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که دشمن انجام می‌دهد نباید انفعالی برخورد کنیم بلکه باید از تاکتیک‌های تهاجمی استفاده کنیم که از جمله آن بایکوت اقتصادی و نخریدن کالا‌های خارجی است که در غیر این صورت هم به اقتصاد داخلی ما صدمه می‌زند و هم استقلال کشور را مورد خدشه قرار می‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دستور رهبر انقلاب اقدامی آفندی در برابر جبهه جنگ اقتصادی غرب و عواملش از جمله کره جنوبی بود که در عین حال که منابع مالی ما را مسدود کرده، ولی با اشغال بازار‌های ما عملا در بین تولید کنندکان کشور رخنه کرده است و به صنایع داخلی و استقلال اقتصادی کشور ضربه می‌زند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار