کد خبر: 1064638
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان :
بهداشت دام مرهون تلاش های شبانه روزی شما همکاران عزیز می باشد که افکار عمومی جامعه همیشه قدردان این زحمات و خدمات می باشند.

به گزارش  خبرنگار جوان انلاین اصفهان،دکتر شهرام موحدی طی پیامی فرارسیدن 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی را به تمامی اعضای محترم خانواده دامپزشکی استان پهناور اصفهان در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نمود.

 وی افزود:  امروزه تضمین سلامت انسان در گرو سلامت دام است و بدون تردید می توان گفت: دیگر هیچ مرزی را بین بهداشت محیط، بهداشت انسان و بهداشت دام نمی توان متصور شد. از این رو، الگوی سلامت واحد (One Health) مبنای اعتلاء و ارتقای بهداشت عمومی است و همین امر نقش و جایگاه بی نظیر حرفه دامپزشکی را بیشتر نمایان می سازد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان بیان کرد:ارتقاء شاخص های بهداشت عمومی و بهداشت دام مرهون تلاش های شبانه روزی یکایک شما همکاران عزیز می باشد که افکار عمومی جامعه به ویژه جامعه هدف ما به خوبی می داند بخش های مختلف دامپزشکی با امکانات محدود، خدمات بی شائبه ای را تقدیم آنان می نمایند و همیشه قدردان این زحمات و خدمات می باشند.

 دکتر موحد در پایان گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، با کمال افتخار، فرارسیدن چهاردهم مهرماه، روز ملی دامپزشکی را به اعضای محترم و فرهیخه خانواده دامپزشکی استان اصفهان در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نموده و برخود لازم می دانم از تلاش شبانه روزی، خالصانه و صادقانه همگان در یکسال گذشته تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها