کد خبر: 1061030
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: 30 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که از این تعداد هفت پروژه در مرحله تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سجاد انوشیروانی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهمترین پروژه های در حال تکمیل در استان  پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین است که با نصب تجهیزات تله‌سیژ تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  به احداث خانه وزنه‌برداری اردبیل و پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: خانه وزنه‌برداری اردبیل با ۹۵ درصد پیشرفت نیز تا دو ماه آینده و خانه وزنه برداری پارس‌آباد مغان نیز تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح دو استادیوم ورزشی با چمن مصنوعی در گرمی و مشگین‌شهر خبر داد و اضافه کرد: این مجموعه‌های ورزشی در مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و به شکل چمن مصنوعی احداث شده تا ورزشکاران از این فضاها استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در فاز دوم این مجموعه‌های ورزشی به سیستم روشنایی مناسب و همچنین سکوهای تماشاگر استاندارد مجهز خواهند شد.

وی در مورد احداث سالن چند منظوره ورزشی در محلات اردبیل و همچنین چمن مصنوعی استادیوم تختی نیز اضافه کرد: این پروژه‌ها در کنار سالن روستایی گرمی و مشگین‌شهر و همچنین خوابگاه ورزشی در نیر و خلخال با تأمین اعتبار مورد نیاز ملی به بهره‌برداری خواهند رسید.

انوشیروانی بیان کرد: تلاش می‌شود تا در همه شهرستان‌های استان در مدت ۲ سال ۳۰ زمین مینی فوتبال راه‌اندازی شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از احداث استادیوم ورزشی سه هزار نفری در گرمی و پنج هزار نفری در پارس‌آباد خبر داد  و افزود: برای تکمیل سالن سرپوشیده اسکیت و چندین سالن طبقاتی در شهرهای مختلف استان نیز تلاش می‌ شود.

انوشیروانی سرانه ورزشی استان را به ازای هر نفر نیم متر مربع اعلام کرد و گفت:‌ این سرانه در شهر اردبیل کمتر از ۱۰ سانتیمتر است و سعی  بر این است تا این نقص و کمبود برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر