کد خبر: 1060707
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

زن جوانی که در آستانه جدایی از شوهرش با اجیر کردن سه مرد باند زورگیری از افراد پولدار را تشکیل داده بود وقتی تصمیم گرفت با آدم‌ربایی ساختگی از شوهرش اخاذی کند رازش برملا شد.
به گزارش جوان، چند روز قبل زن جوانی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از شوهرش به اتهام اجیرکردن سه مرد ناشناس که او را ربوده بودند شکایت کرد.
شاکی در ادعایی گفت: چند سال قبل خانواده پولداری به خواستگاری‌ام آمدند و مرا برای پسرشان به نام یاسر عقد کردند. من و یاسر ابتدا زندگی خوبی داشتیم، اما کم‌کم دخالت‌های خانواده‌اش باعث شد با هم اختلاف پیدا کنیم. هر روز که می‌گذشت اختلافات ما بیشتر می‌شد تا جایی که همیشه با هم درگیر بودیم و این اواخر هم او مرا کتک می‌زد و حتی در خانه حبس می‌کرد که از او شکایت نکنم.
به‌هرحال مدتی قبل تصمیم خودم را گرفتم و در دادگاه شکایت کردم و درخواست طلاق دادم. سپس مهریه‌ام که خیلی هم سنگین است به اجرا گذاشتم و قرار بود او یکی از املاک پدری‌اش را به عوض مهریه‌ام به نام من بزند و بعد هم جدا شویم، اما پشیمان شد که دادگاه حکم به پرداخت قسطی داد. یکی دو ماه اول او قسط مهریه را پرداخت کرد، اما الان مدتی است که پرداخت نمی‌کند که روز حادثه از خانه بیرون آمدم تا به دادگاه بروم و دوباره شکایت کنم. وی ادامه داد: داخل خیابان بودم که خودرویی به من نزدیک شد و دو مرد ناشناس از داخل آن پیاده شدند و به زور مرا سوار کردند و راننده هم که مرد جوانی بود به راه افتاد. آن‌ها همان ابتدا به من آمپول بی‌هوشی تزریق کردند و بعد هم که کمی به هوش آمدم مرا کتک زدند و تهدید کردند که اگر از شوهرم شکایت کنم مرا می‌کشند و در نهایت هم چند ساعت بعد مرا داخل خیابان خلوتی رها کردند.
بازداشت شوهر
با شکایت زن جوان پرونده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را مورد بازبینی قرار دادند که مشاهده کردند روز حادثه دو مرد ناشناس که ماسک بهداشتی به صورت دارند شاکی را به زور سوار خودروی پلاک مخدوشی می‌کنند. بدین ترتیب مأموران یاسر شوهر شاکی را به عنوان مظنون بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.
وی با انکار جرمش گفت: من و همسرم بهاره زندگی خوبی داشتیم، اما مدتی قبل او شروع به بهانه‌گیری کرد و می‌گفت مرا دوست ندارد و باید او را طلاق دهم. او قبل از جدایی مهریه‌اش را در دادگاه به اجرا گذاشت و دادگاه هم حکم داد به صورت قسطی پرداخت کنم، اما همسرم می‌گفت یکی از املاک پدری‌ام را به نام او بزنم که قبول نکردم، چون آن املاک به نام پدرم است. وی ادامه داد: همسرم الان چند ماهی است که خانه را ترک کرده و از او خبری ندارم و من هم به صورت قسطی مهریه‌اش را پرداخت می‌کنم و الان هم به دروغ مدعی شده‌است که من افرادی را برای ربودن او اجیر کرده‌ام تا مجبور شوم املاک پدری‌ام را به نام او بزنم.
باند زورگیران
در حالی که تحقیقات از یاسر ادامه داشت، مأموران پلیس در شاخه دیگر بررسی‌های خود را برای شناسایی آدم‌ربایان ادامه دادند تا اینکه در تحقیقات تخصصی راننده خودرو سواری را که مردی به نام شهباز است، شناسایی و دستگیر کردند. بررسی‌های مأموران نشان داد شهباز از متهمان سابقه‌دار است و مدتی است با بهاره، شاکی آدم‌ربایی ارتباط نزدیک دارد.
در بازجویی‌ها گفت: چند ماه قبل با بهاره آشنا شدم که فهمیدم در آستانه جدایی از شوهرش است. او پیشنهاد داد باند زورگیران از افراد پولدار را تشکیل دهیم. من قبول کردم و بعد از مدتی هم دو مرد دیگر را به من معرفی کرد. ما سه نفر به دستور او از افراد پولدار زورگیری می‌کردیم و او هم سهم ما را پرداخت می‌کرد.
وی ادامه داد: بهاره هر روز لباس‌های شیک و مرتبی می‌پوشید و در خیابان‌های شمالی تهران افراد پولدار را شکار می‌کرد. معمولاً یا همان روز اول یا در روز‌های بعدی او افراد پولدار را به باغی که در حوالی تهران اجاره کرده‌بود، می‌کشاند و ما هم به دستور او سر وقت وارد باغ می‌شدیم و مرد فریب خورده را در اتاقی حبس می‌کردیم و گاهی هم از او فیلم تهیه می‌کردیم. معمولاً اکثر مرد‌ها متأهل بودند و به خاطر حفظ آبرویشان پول زیادی به ما می‌دادند. گاهی هم شب آن‌ها را در همان باغ زندانی می‌کردیم و شبانه با کلیدی که از خانه‌شان به ما می‌دادند به خانه آن‌ها می‌رفتیم و پول و طلا سرقت می‌کردیم.
آد‌م‌ربایی ساختگی
وی درباره آدم‌ربایی بهاره هم گفت: بهاره می‌خواست یکی از املاک پدری شوهرش را به عوض مهریه‌اش بگیرد، اما شوهرش حاضر نمی‌شد که نقشه آدم‌ربایی ساختگی را طراحی کردیم و آن روز او را ربودیم تا با این نقشه شوهرش را مجبور کنیم یکی از املاک پدرش را به نام بهاره بزند که دستمان رو شد.
با اعتراف متهم، مأموران یاسر را آزاد و دو همدست همسرش را بازداشت کردند، اما دریافتند بهاره به مکان نامعلومی گریخته‌است. همزمان با شناسایی شاکیان، مأموران در تلاشند تا بهاره سردسته باند زورگیران را به‌دام بیندازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار