کد خبر: 1060023
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
نایب رئیس شورای شهر کرج عنوان کرد؛
نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: به همت مدیریت شهری کرج نگارخانه مجموعه فرهنگی میلاد به زودی راه‌اندازی و در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

علیرضا رحیمی به همراه حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر با حضور در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج از روند اجرایی پروژه نگارخانه هنرمندان بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیران کل حوزه فنی عمرانی و سازمان فرهنگی صورت گرفت، رحیمی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و همچنین تاسیس و راه اندازی نگارخانه آثار هنرمندان کرجی، گفت: بدلیل کمبود فضاهای هنری و این‌چنینی در شهر کرج می بایست تسهیل گری لازم در امور اجرایی نگارخانه هنرمندان صورت گیرد.

وی افزود: در راستای مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر، نگارخانه مجموعه فرهنگی میلاد به عنوان یک فضای اختصاصی در اختیار هنرمندان شهر کرج قرار خواهد گرفت تا آثار این عزیزان با مشارکت مجموعه مدیریت شهری در معرض نگاه شهروندان قرار گیرد.

نایب رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: لزوم ایجاد مراکز هنری از این دست در مناطق مختلف شهر کرج احساس می گردد که شهرداری کرج با حمایت شورای اسلامی شهر، باید در توسعه زیر ساخت‌ها و اماکن مورد نیاز هنری و فرهنگی اقدام کند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار