کد خبر: 1058015
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
منابع فلسطینی بامداد شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در شمال غربی نوار غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی بامداد شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در شمال غربی نوار غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی سلسله حملات هوایی را به اهدافی در نوار غزه انجام داده است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضعی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی این حملات را در واکنش به پرتاب بالون‌های آتش زا از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اعلام کرد.

برخی منابع خبری هم از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به زمینی زراعی در منطقه بیت لاهیا واقع در شمال غزه خبر داده بودند.

این در حالی است که منابع صهیونیستی پیش از این از وقوع آتش سوزی در شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه در پی پرتاب بالون های آتش زا از نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز جمعه براثر پرتاب بالون‌های آتش زا از نوار غزه دست کم ۴ آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه روی داده است.

این ساعاتی پس از آن است که حزب الله لبنان روز جمعه به حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد.

پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت مواضع صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ امروز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان تصریح کرد: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند. در بیانیه حزب الله آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار