کد خبر: 1057920
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار ۷۲۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور در سراسر کشور از امروز خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش درباره انتخاب رشته کنکور، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با استفاده از زبده‌ترین مشاوران متخصص در این امر به یاری داوطلبان برای انتخاب آگاهانه و آزادانه آمده است.

وی با اشاره به کیفیت خدماتی که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود، ادامه داد: داوطلبان از رفتن به مراکز انتخاب رشته غیرتخصصی و با هزینه‌های نسبتا بالا پرهیز کنند.

شکوهی خاطر نشان کرد: مشاوران مراکز آموزش و پرورش ضمن صدور انتخاب رشته به صورت نرم‌افزاری، به ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی نیز خواهند پرداخت.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از داوطلبان و خانواده آنان خواست ضمن حفظ آرامش خود، با مشورت مشاوران متخصص و در نظر گرفتن تمام جوانب شخصی و محیطی، رشته‌هایی را انتخاب کنند که متناسب با ویژگی‌های شخصیتی، علاقه، توانایی، ارزش‌های فردی و آینده شغلی روشن باشد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار