کد خبر: 1057003
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تا پایان هفته ملی مهارت صورت می‌پذیرد
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، از بهره‌برداری 4 مرکز آموزش جوار بین کارگاهی فنی و حرفه ای در کاشان تا پایان هفته ملی مهارت خبر داد

مسعود خاندایی ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت در خصوص راه اندازی مراکزآموزشی فنی و حرفه ای، گفت: طرح تاسیس مراکز آموزشی بین کارگاهی و جوار کارگاهی در راستای ارتقای سطح آموزش در صنایع به طریقی برنامه ریزی شد تا تولید کنندگان ضمن ارتقای فضای شغلی و آموزشی خود از سایر مزایای این طرح بهره مند گردند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان افزود: از جمله مزایای راه اندازی مراکز جوار بین کارگاهی استفاده ازمعافیت مالیاتی ماده 38 قانون مالیاتی و تاحدود 9درصد ارزش افزوده است.
وی گفت: ارتفا مهارت شاغلین در صنایع و صنوف، ارتباط بیشتر صنعتگران کاشانی با سازمان فنی و حرفه ای و همچنین ارتقا دانش مربیان سازمان از مزایای این طرح می‌باشد که از سویی دیگر تسهیل بازدید میدانی و کارگاهی کارآموزان فنی وحرفه ای ازکارگاه های فنی شرکت های تولیدی را می تواند در پی داشته باشد که همه در پیشرفت کار و جذب نیروی متخصص و کارآمد موثر خواهد بود.
مسعود خاندایی در خصوص تعداد مراکز جوار بین کارگاهی اظهار داشت: نخستین مرکز آموزشی در شرکت سایپا سیتروئن در سال گذشته راه اندازی شد که در هفته ملی مهارت، مراکز جوار بین کارگاهی در مجموعه های شرکت مهفام جام، انجمن معماران سنتی، شرکت حریر و مخمل و همچنین شرکت هامونایزه به بهره برداری می رسد و در مجموع تا پایان هفته ملی مهارت، تعداد 5 مرکز در سطح شهرستان فعالیت خواهند داشت.
معاون فرماندار کاشان در ادامه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان به عنوان یکی از مراکز موفق در حوزه اشتغال و مهارت آموزی یاد کرد به نحوی که اغلب فارغ التحصیلان دانشگاهی برای استفاده از مهارت به این مراکز مراجعه و به طور رایگان کسب مهارت می نمایند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در کاشان 130 مرکز می باشد که در توسعه مهارت و اشتغال شهرستان بسیار مفید و موثر بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر