کد خبر: 1056374
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت از آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب خواست به داد مردم خوزستان برسد و برای حل مشکلات مردم این استان منتظر دولت روحانی نماند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت، با اشاره به مشکلات مردم خوزستان خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رئیسی به داد خوزستان برسید؛ منتظر نمانید آقای روحانی کاری کند، البته مسئولیت با ایشان است و او باید اقداماتی انجام می‌داد که نداده است.

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پاسخ به این سوال که چرا شما مسئولیت را به گردن آقای رئیسی می‌اندازید، هنوز آقای روحانی رئیس جمهور است!، افزود: اگر قانون به آقای رئیسی برای این روز‌ها به عنوان رئیس جمهور منتخب مسئولیتی نداده، سید ابراهیم رییسی هم مسئول نیست؟ عقل و دین و وجدان او را ملزم کرده که این شرایط سخت را نادیده نگیرد.

توکلی یادآور شد: آن سید ابراهیمی که ما می‌شناسیم آبرو دارد، از آبروی خویش برای مردم مظلوم خوزستان مایه بگذارد. آبرو نزد مردم، نزد رهبر، نزد نیرو‌های داوطلب مردمی و انقلابی و از همه مهمتر نزد خدا. مردم در وضعیتی هستند که خدمات فداکارانه نیرو‌های سپاه و ارتش باید به شدت پشتیبانی شود. حداقل کاری که آقای رئیسی می‌تواند بکند سفر یک روزه به میدان است که باعث تقویت این خدمتگزاران و تشفی خاطر آزرده مردم است.

وی تصریح کرد: معضل بزرگتر برای مردم خوزستان، از دست دادن منبع ارتزاقشان به خاطر بی تدبیری‌ها فساد‌ها و البته خشکسالی است. برای یک خانواده آنجا، گاومیش، همه چیز است و از دست دادنش بیشتر از مرگ فرزند زیست آن‌ها را آشفته می‌سازد.

رئیس هیات مدیره دیده بان دیده بان شفافیت گفت: مردم، چون خلف وعده بسیار دیده و دروغ هم کم نشنیده اند، با وعده آرام نمی‌گیرند. باید به سرعت خسارت آن‌ها جبران شود و، چون تعیین خسارت زمانبر است، در تمام نقاط، تخمینی از میزان خسارت زده شود و مبلغ، به حساب سران عشیره‌ها و معتمدان محلی واریز گردد تا خاطر مردم جمع شود که به زودی قدرت بازسازی خود را می‌یابند.

توکلی افزود: البته کم آبی خوزستان زخم کهنه‌ای است که سوء تدبیر و عدم مدیریت علمی منابع آب کشور و توزیع نادرست آن در بستر خشکسالی و سودجویی عناصر معاند و ضد انقلاب آن را تبدیل به چنین بحرانی کرده، اما امروز وقت این حرف‌ها نیست و باید قبل از هر چیزی به داد مردم برسید.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رییسی! اگر امروز به داد مردم خوزستان نرسید شاید فردا دیر باشد. آقای روحانی را مجبور کنید از منابع مربوط و با اعتبارات موجود مشکل خوزستان را حل کند. منابع بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها هزینه کرد و نیاز نیست منابع جدیدی تعریف کرد.

توکلی یادآور شد: اینجا و اکنون جای این سوال نیست. حتی اگر منبعی نباشد، ضروری است اولویت‌ها را تغییر دهیم. به جای ولخرجی‌ها و افزایش بی تناسب حقوق‌های نجومی میتوان برای مردم آسیب دیده هزینه کرد و حق را به حقدار رساند.

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پایان اظهار داشت: اگر قانون هم اکنون مسئولیتی برای آقای رئیسی در نظر نگرفته است، اما عقل و شرع حکم می‌کند که ایشان از آبروی خودش برای مردم هزینه کند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سبد فروزان
|
Switzerland
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
آقای توکلی در جریان خدمات جناب فریدون نیستند
،کرونا را مهار کردهای مورد سیستان و بلوچستان هم ، همه دروغ میگویند ،‌تختهای بیمارستان‌ها خالی است
ذخیره ارز و طلا هم در صد سال اخیر سابقه نداشته
تحریمها را هم حل کرده بود ولی این مجلس نگذاشت
برق و آب هم که مقصر ترامپ و ناصرالدین شاه بودند
رسد اقتصادی هم که بی نظیر بوده
گرسنه و بیکار هم که ایسان هرگز ندیده در مسیر اتومبیلش
آقای توکلی بجای تهمت زدن بخاطر مدیریت منفی جناب فریدون ، تلاش کنید هشت سال دیگر فریدون رییس جمهور بماند وگرنه ملت دچار قحطی و جنگ و گرانی و کمبود خواهند شد ، صدقه سر جناب فریدون بهشت است
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
2
چیزی که از همه جالب تر است حمایت بی دریغ آقای توکلی از همین آقای روحانی است!
هر چه فریاد زدیم که سپردن کار به دست شیطان خلاف عقل سلیم است همین آقا و دوستانش و میلیونها نفر دیگر از شیطان حمایت کردند و الان میگویند که سید ابراهیم بیاید و مشکلات را حل کند!
عجب!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار