کد خبر: 1053678
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و صنعت آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه و با شیوع بیماری کرونا، تداوم فعالیت های بخش اقتصادی جامعه نیز باید تداوم داشته باشد، افزود: معرفی توانمندی های اخیر صنعتی استان و کشور، نیازمند برگزاری نمایشگاهی تخصصی در این حوزه بود.

 

حبیب امین زاده  در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته تبریز، اظهار کرد: از ظرفیت نمایشگاه ها در معرفی توانمندی های صنعتی استان با هدف تداوم تولید استفاده می شود. 

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب های صنعت و متالوژی کشور محسوب می شود و به دلیل قدمتی که در صنعت ماشین سازی دارد و همچنین با توجه به طرح های توسعه ای سالهای اخیر ، برنامه ریزی در زمینه شناساندن بیش از پیش توانمندی های استان و کشور، در جهت تقویت مناسبات و ارتباطات صنعتگران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

امین زاده با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و روند قابل قبول اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در نمایشگاه ، ادامه داد: این نمایشگاه یکی از تخصصی ترین و کاملترین نمایشگاههایی است که در سطح کشور برگزار می شود.

وی نمایشگاه تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته وابسته تبریز را به عنوان یکی از موفق ترین نمایشگاه ها از نظر کثرت شرکت کنندگان و کیفیت برندهای شرکت کننده دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر