کد خبر: 1053403
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به قشر خدوم، متعهد و زحمتکش در دستگاه قضا تبریک عرض می‌نمایم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: پیام سردار سلیمانی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره) و هفته قوه قضائیه به این شرح است:

"حادثه هفتم تیر یک حادثه تلخ و غم‌انگیز و در عین حال تعیین کننده و پر فایده برای انقلاب بود."

فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

فاجعه تروریستی هفتم تیرماه 1360 لکه ننگی در کارنامه‌ی منافقین مزدور و استکبار جهانی است. آن ایام منافقین کوردل به پشتوانه شریرترین حکومت جهان، آمریکا و اذناب شریرتر از خود، به گمان واهی سعی نمودند میدان مبارزه را از مردان بی‌ادعا و مخلص همچون شهید مظلوم بهشتی و یاران باوفایش تهی نموده تا شاید حرکت عظیم ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی را متوقف نمایند غافل از آنکه ملت بزرگ ایران با ایمان راسخ، شجاعانه و عزتمندانه و با تحمل همه فشارها و سختی‌ها مسیر انقلاب و امام را برای دستیابی به قله‌های عزت و رفاه و پیشرفت ادامه خواهند داد.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به قشر خدوم، متعهد و زحمتکش در دستگاه قضا تبریک عرض می‌نمایم. دوام توفیقات شما را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان و شهیدان والامقام به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز ((مدظله العالی)) از محضر حق تعالی مسئلت می‌نمایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار