کد خبر: 1053321
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

اتحادیه سراسری دامداران با اعلام اینکه پیگیری‌های لازم برای لغو آزادسازی نرخ سبوس و تأمین سایر نهاده‌های دامی در حال انجام است، از دامداران خواست فعلاً از هرگونه تجمع خودداری کنند.
به گزارش مهر، اتحادیه سراسری دامداران طی اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه پیگیری‌های لازم برای لغو آزادسازی نرخ سبوس و تأمین سایر نهاده‌های دامی در حال انجام است، از دامداران خواست فعلاً از هرگونه تجمع خودداری کنند.
در این اطلاعیه آمده است: در خصوص پیگیری‌های مستمر اتحادیه دامداران کشور و با حضور همکاران ما در استان‌های تهران و البرز جهت لغو مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر آزاد‌سازی سبوس جلسه‌ای با معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان تعاون روستایی کشور شنبه مورخ ۵/۴/۱۴۰۰ تشکیل و مشکلات تشکل‌ها و اتحادیه‌ها مطرح و از وی خواسته شد تا از تشکل‌ها و دامداران به عنوان تولید کننده حمایت لازم صورت گیرد. محمدعلی طهماسبی ضمن حمایت از اتحادیه‌ها و به خصوص اتحادیه دامداران ایران با وزیر جهاد کشاورزی، معاونان مربوطه و ریاست بازرسی این وزارتخانه تماس گرفته و خواستار جلسه مشترک جهت رفع مشکلات و نگرانی دامداران در خصوص آزاد‌سازی سبوس و تأمین سایر نهاده‌های دامی شد؛ لذا به اطلاع می‌رساند نمایندگان دامداران پیگیر موضوع هستند و از تمامی دامداران خواهشمندیم تا نتیجه نهایی از هر گونه تجمع خودداری کرده و بیانیه‌های لازم را فقط از اتحادیه مرکزی یا استانی دریافت کنند. طی روز‌های اخیر دامداران کشور اعلام کرده بودند به دلیل شرایط دشوار تولید و عدم حمایت‌های لازم از این صنعت، اقدام به تجمعاتی خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار