کد خبر: 1052378
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

بیمارستان ۹۶ تختخوابی آذرشهر با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع با فرمان رئیس‌جمهور از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.
روز پنج‌شنبه هفته گذشته بیمارستان ۹۶ تختخوابی آذرشهر با زیربنای ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع با فرمان رئیس‌جمهور از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.
برای ساخت این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ شروع شده بود، ۲۰۰ میلیارد تومان و برای تجهیز آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی آذرشهر رئیس‌جمهور گفت: اینکه افتتاح‌ها در حوزه سلامت در مناطق مرزی یا در مراکز محروم کشور در این هشت سال بیش از مراکز برخوردار یا مرکزیت کشور بوده به معنای عدالت در بخش سلامت است که برای همه ما حائز اهمیت است.
حسن روحانی با ابراز امیدواری به اینکه مردم کشور هیچ وقت نیاز به تخت بیمارستانی نداشته باشند، تصریح کرد: باید همیشه آماده باشیم که در صورت لزوم به مردم عزیز مخصوصاً کسانی که در شرایط بیماری قرار می‌گیرند خدمات لازم را تقدیم کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این مراسم با اشاره به خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان، افزود: در این دولت بیش از یک‌هزار پروژه در بخش بهداشت و درمان آذربایجان‌شرقی، اجرا شده یا در حال اجراست. محمدحسین صومی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی شهرستان‌های استان بخش دیالیز احداث و راه‌اندازی شده است، افزود: احداث بزرگ‌ترین بخش دیالیز خاورمیانه در تبریز با ۱۲۲ تخت، احداث بزرگ‌ترین اورژانس کشور در بیمارستان امام رضا (ع)، سه برابر شدن بخش‌های ویژه، راه‌اندازی مجهزترین بخش‌های مربوط به رادیوتراپی، شیمی درمانی، مسمومیت و پیوند و افزایش ۲ هزار و ۷۰۰ تخت استاندارد بیمارستانی و استانداردسازی ۹۰ درصد تخت‌های باقیمانده از جمله اقدامات دولت در این استان است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار