کد خبر: 1052298
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
استاندار لرستان:
خادمی با بیان اینکه انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی است، گفت: گروه‌ها، احزاب مختلف و عموم مردم غیور استان در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی در پیامی از عموم مردم لرستان خواست برای حضور پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

متن پیام استاندار لرستان در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل، و تمهید مقدمات لازم به منظور افزایش مشارکت مردم در چنین شرایط حساسی یک وظیفه عمومی است.

انقلاب اسلامی ایران مرهون خون هزاران شهید و حاصل جانفشانی هزاران جانباز، ایثارگر و آزاده سرافراز است، با توجه به فرا رسیدن ایام برگزاری انتخابات به عنوان آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی و لحظه‌ای تاریخی برای ایران اسلامی، لازم است به منظور حفظ اقتدار ملی، با حضوری گسترده همه آحاد در پای صندوق‌های رأی با انتخاب نمایندگانی اصلح، استمرار مقبولیت نظام و انسجام ملی را به منصه ظهور برسانیم.

امروز با بسیج همه نیروها و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، همه جوانب برای حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی مهیا شده است.

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است و اینجانب از گروه‌ها و احزاب مختلف و عموم مردم غیور لرستان، می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز در شعب اخذ رأی، در این امر مهم، مشارکت کنند.

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار