کد خبر: 1051254
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
شـــهردار منــطقه۱۱ شیراز، وعده داد که تا پایان تابستان امسال، بزرگ‌ترین پردیس تئاتر جنوب کشور در شیراز آماده بهره‌برداری شود.

شـــهردار منــطقه۱۱ شیراز، وعده داد که تا پایان تابستان امسال، بزرگ‌ترین پردیس تئاتر جنوب کشور در شیراز آماده بهره‌برداری شود.
حمید برزگر شهردار منطقه ۱۱ شیراز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی این منطقه گفت: پروژه تئاتر پردیس یکی از پروژه‌های شاخص این منطقه است که در زمینی به مساحت یک هکتار واقع در بلوار نصر در حال احداث است. وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه با ۳۷۰ متر مربع زیر نظر کارشناسان برتر در حوزه ساخت و طراحی سالن‌های تئاتر در حال اجراست، افزود: این پردیس تئاتر دارای ۱۵۰۰ متر مربع فضای پشتیبان است که در سه سالن با ظرفیت ۸۰ تا ۲۵۰ نفر در حال احداث است. شهردار منطقه ۱۱ شیراز همچنین با بیان اینکه یک ویژگی مهم در ساخت این پروژه محرومیت‌زدایی این منطقه بوده است، تصریح کرد: برای اولین بار شهرداری در حوزه جنوب شهری اقدام به ساخت چنین پروژه بزرگ فرهنگی کرده و باتوجه به اینکه وظیفه شهرداری محرومیت‌زدایی است، وجود اینگونه پروژه‌ها ایجاد ارزش افزوده برای املاک این محل ایجاد می‌کند. برزگر افزود: احداث دو بوستان در محور رودخانه هرکدام به طول چهارکیلومتر به همراه فضای پیاده‌راه و مسیر دوچرخه سواری نیز در این منطقه در حال ساخت است. وی تصریح کرد: فاز سوم ساماندهی حاشیه رودخانه، احداث پارک ورزش‌های تخصصی و دومین زمین اسکیت استاندارد شهر شیراز و ساخت زمین فوتبال ساحلی و تنیس خاکی و ایجاد هشت‌کیلومتر مسیر دوچرخه سواری از دیگر فضا‌هایی است که در کنار مسیر رودخانه در حال ساخت است. شهردار منطقه ۱۱ شیراز تأکید کرد: همه پروژه‌های اجرایی در این منطقه در راستای ایجاد پروژه‌های انسان محور است که با ساخت هفت پارک محلی، تئاتر پردیس و ساخت زورخانه شهدای پودنک و سایر پروژه‌ها این مهم نمود پیدا خواهد کرد. برزگر همچنین در بازدید از زورخانه شهدای پودنک تصریح کرد: پروژه زورخانه شهدای پودنک اولین زورخانه استاندار شهر شیراز است که در محله پودنک در حال اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار