کد خبر: 1050996
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

قبل از خرید کالای خواب ارزان این نکات را بدانید

رپورتاژ آگهی/ خرید کالای خواب اهمیت بسیاری دارد چون باید اتاق خواب را برای زمان خواب و استراحت کامل کنید. اگر قصد خرید کالای خواب ارزان اما کاربردی را دارید باید موارد متعددی از جمله آماده کردن محیطی برای ایجاد آرامش و خوابی عمیق، انتخاب وسایلی مناسب با ساختار بدن و بدون آسیب رساندن به ستون مهره‌ها و گردن، هماهنگی با دکوراسیون با انتخاب رنگ و مدل درست و از همه مهم‌تر قیمت قابل قبول و اقتصادی را در نظر داشته باشید. اگر مشغول تهیه و خرید سرویس خواب برای هرکدام از اعضای خانواده هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چون نکات مهمی را درباره خرید کالای خواب بیان می‌کنیم که همگی کاربردی و مفید هستند.

انتخاب تشک مناسب برای تخت، مهم‌ترین نکته در خرید کالای خواب ارزان

تشک تخت اولین و مهم‌ترین بخش از خرید کالای خواب به شمار می‌رود. در انتخاب تشک باید به نکاتی از جمله سایز مناسب، نوع و کیفیت آن توجه کنید. برای مثال بهتر است برای یک اتاق خواب کوچک تشکی با ابعاد 180*200 نخرید چون فضای زیادی را اشغال می‌کند. یک مورد دیگر در خرید تشک برای جهیزیه انتخاب نوع تشک است. شاید تصور کنید تشک طبی بهترین گزینه است و باعث ایجاد کمردرد نمی‌شود. اما تصورتان کاملا اشتباه است. تشک‌های طبی از فوم‌های خشک و بدون انعطاف ساخته می‌شوند و فقط برای افراد مبتلا به دیسک کمر یا سایر مشکلات ستون فقرات مناسب هستند.

بهترین نوع تشک برای هر یک از اعضای خانواده یا حتی برای جهیزیه عروس تشک‌های طبی فنری هستند. این تشک‌ها استانداردهای لازم را برای خوابی آرام و بدون آسیب رساندن به کمر را دارند. همچنین حالت نرم و منعطفی که در تشک‌های طبی فنری به دلیل وجود فنرها وجود دارد باعث احساس آرامش در زمان خواب می‌شوند. بعد از خرید تشک مناسب و با کیفیت نوبت به خرید روتختی عروس می‌شود که نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دارد.

روتختی ساده و ارزان با رنگی مناسب با دکوراسیون اتاق خواب بخرید

دومین بخش خرید کالای خواب به انتخاب روتختی مربوط می‌شود. روتختی باید از پارچه‌ها و مدل‌های بسیار زیبا و جدید تهیه شود تا زیبایی اتاق و سرویس خواب را چندبرابر کند. اولین نکته در خرید روتختی تعیین مدل و جنس پارچه مناسب با دکوراسیون اتاق خواب است. انتخاب یک روتختی ساده و ارزان با رنگ‌های دلنشین برای اتاق خواب‌هایی با دکوراسیون مینیمال مناسب است. اگر به سبک‌های تجملاتی و لوکس علاقه دارید یک روتختی از پارچه ساتن انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم ظاهر آن لاکچری دیده شود. اگر هم، اتاقی مدرن و شیک دارید خرید لحاف اسپرت یا روتختی سه بعدی را پیشنهاد می‌کنیم که قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های روتختی دارند. رنگ روتختی باید با لوازمی که در اتاق خواب موجود است هماهنگی داشته باشد. برای مثال می‌توانید روتختی را با پرده، فرش‌ یا رنگ کاغذ دیواری‌های اتاق خواب ست کنید.

در هنگام خرید کالای خواب ارزان به کیفیت پارچه و نوع الیاف دقت کنید

قبل از خرید کالای خواب ارزان این نکات را بدانید

انتخاب الیاف مناسب برای کالای خوال نکته دیگری است که باید مدنظر قرار دهید. قیمت روتختی ساده و شیک بستگی به جنس پارچه استفاده شده در محصول دارد. روتختی‌هایی که از نخ‌های مصنوعی تهیه شده‌اند یا مقدار پنبه خالص در آن‌ها بسیار کم است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند. مثلا یک روتختی ارزان دخترانه یا پسرانه که از نخ‌های طبیعی تولید و دوخته شده است باعث آسیب رساندن به پوست نوجوانان نخواهد شد.

بالش و ملحفه هم باید از الیاف ضد حساسیت تهیه شوند و نباید محل مناسبی برای تجمع میکروب‌ها و مایت‌ها باشند. در هنگام خرید کالای خواب باید دقت کنید که حتما از الیاف قابل شست‌وشو تهیه شده باشند چون بالش، ملحفه و روتختی باید هر 3 ماه یکبار شسته شوند تا از بروز انواع بیماری‌ها و مشکلات پوستی جلوگیری شود. از خرید وسایلی که براثر شست‌وشو کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند به شدت پیشگیری کنید. البته ترفندهای بسیاری برای از بین بردن لکه روتختی، بالش، تشک و ملحفه وجود دارد اما بهتر است پارچه این محصولات نیز کیفیت بالایی داشته باشند.

کالای خواب ترک بخریم یا ایرانی؟ محصولی ارزان اما با کیفیت بخرید

در زمان خرید کالای خواب یک سوال مهم وجود دارد و آن انتخاب برند و کشور تولید کننده است. افراد بسیاری برای اینکه محصول باکیفیتی داشته باشند اقدام به خرید کالای خواب ترک می‌کنند. کالای خواب ترکیه با توجه به کیفیت، طرح‌ها و ماندگاری قابل توجهی که دارند در ایران طرفداران بسیاری را به دست آورده است. اما خوشبختانه با افزایش تولید و تنوع در محصولات ایرانی یک رقابت داغ در قیمت و کیفیت با محصولات ترک به وجود آمده است. این روزها کالای خواب ایرانی کیفیت قابل قبولی دارند و با توجه به در نظر گرفتن نیاز و سلیقه کاربران از تنوع خوبی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف روتختی، بالش، ملحفه و تشک برخوردار هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کالای خواب ایرانی نسبت به کالای خواب ترک، قیمت است. محصولات ایرانی با در نظر گرفتن اینکه کیفیت پارچه، الیاف و رنگ مناسبی دارند قیمت آن‌ها نیز مقرون به صرفه است. انتخاب نوع و برند کالای خواب با سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده ارتباط دارد و به همین دلیل نمی‌توان گفت انتخاب کدام محصول بهتر است.

قبل از خرید کالای خواب ارزان این نکات را بدانید

خرید کالای خواب ارزان باکیفیت بالا از صفاهوم

در این مقاله درباره نکات مهم خرید کالای خواب ارزان توضیح دادیم. یکی از مهم‌ترین نکته‌های یک خرید خوب و به صرفه، انتخاب یک فروشگاه معتبر و منصف است. فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات با کیفیت را با قیمت قابل قبولی عرضه می‌کند تا مشتریان با هر بودجه‌ای امکان خرید داشته باشند.

فروشگاه صفائی با بیش از 80 سال سابقه در فروش کالای خواب و کالای حمام در 3 شعبه شهر اصفهان و از طریق سایت اینترنتی صفاهوم عرضه کننده بهترین انواع کالای خواب ایرانی و خارجی با قیمت مناسب است. شما می‌توانید همین حالا محصولات مورد نظر خود را در وب سایت صفاهوم به آدرس اینترنتی safahome.com مشاهده، بررسی و خریداری کنید. همچنین کارشناسان فروشگاه صفائی اصفهان از طریق شماره تلفن 09214542214 آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید کالای خواب نوزاد تا جهیزیه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار