کد خبر: 1050619
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در یک گفتگوی رادیویی نسبت به کسب کرسی ریاست مجلس نمایندگان آمریکا در سال ۲۰۲۲ ابراز تمایل کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: در حالی که منصب ریاست مجلس نمایندگان آمریکا برای چهارمین بار متوالی در اختیار «نانسی پلوسی» دموکرات قرار دارد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین ایالات متحده روز جمعه در گفتگو با مجری یک برنامه رادیویی به این نکته اشاره کرد که وی ممکن است رقابت برای کسب کرسی پلوسی در کنگره را در سال ۲۰۲۲ مدنظر قرار دهد و در ادامه گفت که این یک ایده «جالب» است.

در واقع ایده ترامپ برای کسب کرسی ریاست در مجلس نمایندگان اولین بار در ماه فوریه از سوی «استیو بنون» مشاور پیشین وی مطرح شد.

ترامپ در پاسخ به پرسش مجری این برنامه رادیویی که از او درباره پیشنهاد بنون نظر خواسته بود گفت: «ایده بسیار جالبی است. بله، شما می‌دانید که خیلی جالب است». وی همچنین یادآور شد که برخی به او رقابت برای کسب کرسی در سنا را پیشنهاد کرده‌اند.

شایان ذکر است که دونالد ترامپ از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیوسته در مناسبت‌های مختلف به بیان اظهارنظر‌هایی مبهم در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. ترامپ همچنین چندین بار از احتمال رقابت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا سخن گفته است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار