کد خبر: 1050154
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
مدیرعامل شرکت گاز لرستان مطرح کرد؛
گودرزی، با اشاره به محروم بودن شهر شول آباد از نعمت گاز، گفت: علمیات گازرسانی به این شهر در سال 99 مجدد کلید خورد و امید است که با برطرف ساختن مشکل معارض عملیات گازرسانی به زودی با موفقیت پایان یابد.

به گزارش جوان از لرستان، کرم گودرزی، امروز(10 خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال ۹۹، برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی 82 درصد اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی، گفت: تاکنون گازرسانی به ۸۶۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده  است که تعداد ۳۲۲ واحد آن در سال ۱۳۹۹ گاز دار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶ شهر استان لرستان به عنوان شهر سبز معرفی شد و تنها شهر باقی مانده استان شهر شول آباد بود که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود.

گودرزی با اشاره به انجام پیگیری های لازم، اظهارداشت: در سال ۹۹ شروع مجدد این عملیات کلید خورده و امید است با تلاش‌های شبانه روزی همکاران آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شود.

وی به افزایش ۹ درصدی نفوذ گازرسانی روستایی در سال ۹۹ اشاره و بیان کرد: در سال گذشته گازرسانی به ۲۰۰ روستا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به آسیب هایی که سیل 99 به زیرساخت ها وارد ساخته است، گفت: ۴۵۰ نقطه آسیب دیده از سیل شناسایی و بازسازی شده و  بیش از ۲۰ خط جایگزین در استای تاب آوری شبکه اجرا شده است.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار