کد خبر: 1049727
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: توان عملیاتی نیروهای امداد، گازبان و کنتورخوانی در راستای ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات گازرسانی به شهروندان تقویت یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص توانمند سازی نیروهای امدادی، کنتورخوانی و گازبان صورت گرفته است که آموزش نیروهای عملیاتی در اداره کل فنی و حرفه ای نیز انجام گرفته است.

وی بیان کرد: توسعه و تکمیل سامانه ثبت و کنترل مصارف غیر مجاز مشترکین، ثبت اطلاعات علمک های مشترکین و توسعه امکانات نرم افزار قرائت آنی ، تعویض قریب به 65 هزار کنتور در راستای کاهش هدر رفت گاز طبیعی از خدمات شرکت گاز می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بازدیدهای ادواری سازماندهی شده از نواحی گازرسانی در راستای کنترل و توان افزایی نیروهای عملیاتی و سنجش آمادگی این نیروها نمونه ای دیگر از اقدامات انجام شده شرکت گاز استان اردبیل می باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 68 روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است و پروژه های اجرایی به 117 روستای دیگر نیر در دست اقدام می باشد که با اتمام این تعداد بیش از 98 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: شرکت گاز استان برنامه ریزی های لازم را بمنظور ارایه خدمات گازرسانی ، نگهداری و تعمیرات به هنگام از تجهیزات و تاسیسات این شرکت را انجام می دهد تا در تمام ایّام سال گاز ایمن و پایدار به مشترکین تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در سال گذشته با توجه به ضریب نفوذ 100 درصدی گاز طبیعی در شهرها و 96 درصدی در روستاهای استان جزو استانهای سبز از لحاظ گازرسانی محسوب می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر