کد خبر: 1050153
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی با عنوان «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» و همراهی یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی و اقشار شهروندان آغاز شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آئین آغاز رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی گفت: این رزمایش با عنوان «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» و همراهی یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی و اقشار شهروندان آغاز شد.
وی افزود: انتظار می‌رود گروه‌های جهادی در سایر مناطق استان علاوه بر رویکرد خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان انقلاب، در راستای امیدآفرینی و ایجاد شور انقلابی تلاش کنند و برای این امر مهم پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که برای نقش آفرینی مردم در مدیریت صحنه‌های مختلف باید مورد توجه باشد، امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی است چراکه اگر مردم امید به آینده‌ای روشن و درخشان داشته باشند حماسه‌های ماندگاری خلق می‌کنند.
سردارکریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر امید در بین مستضعفان بود، گفت: ملت قهرمان ایران به واسطه امیدی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد توانستند در صحنه‌های بزرگی همچون دفاع مقدس، جنگ‌های روانی و فرهنگی دشمنان، تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی و کرونا پیروز باشند.
وی افزود: در شرایط کنونی کشور امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم به ویژه مناطق محروم یک اولویت مهم و همچون جهاد مقدس است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: مردم باید بیش از هر زمانی به آینده نظام اسلامی و جبهه حق امیدوار شوند چراکه این امید براساس وعده‌های خداوند به مستضعفان است و نمود‌های آن امروز به وضوح در مناطق اسلامی مشهود است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار