کد خبر: 1049548
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شرایط اردوی این تیم و بی برنامگی‌ها در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاد کرد.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران چند روزی است که آغاز شده و ملی پوشان روز گذشته عازم جزیره کیش شدند تا از آنجا عازم کشور بحرین شوند.

این در حالی است که ملی پوشان بعد از حضور در کیش نخستین جلسه تمرین خود را برگزار کردند. این وضعیت گلایه بعضی از ملی پوشان کشورمان از جمله مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو را در پی داشته است.

طارمی ابتدا با گلایه از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال که خیلی از بازی‌ها را در طول فصل لغو کرد، می‌توانست بازی آخر لیگ را لغو کند تا اردوی تیم ملی زودتر برگزار شود و تیم ملی در این برهه حساس که باید بازی‌ها را ببریم، بیشتر تمرین کند.

وی ادامه داد: یکسری بازیکنان جدید هستند. یکسری‌ها قبلاً بوده‌اند و تازه مجدداً به اردو آمده‌اند. نیاز به هماهنگی است. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. اولین تمرین را پنجشنبه) انجام دادیم. بی برنامگی‌هایی هم که در این چند روز وجود داشت بماند.

مهاجم تیم ملی که با برنامه «فوتبال ۱۲۰» صحبت می‌کرد، تصریح کرد: چند روز درگیر واکسن و تست کرونا بودیم و کلاً برنامه خاصی نداشتیم. یک هفته دیگر بازی‌هایمان شروع می‌شود و اولین تمرین را تازه پنجشنبه انجام دادیم. کسی هنوز به فکر تیم ملی نیست. انتظار دارند، چون بازیکنان خوبی در تیم ملی هستند، به بحرین برویم و نتیجه بگیریم. مربی دارد تمام تلاشش را می‌کند، ولی زمان زیادی ندارد.

طارمی با اشاره به حضور هواداران در هتل تیم ملی در کیش، تصریح کرد: در این چند روز یکسری بی برنامگی‌ها بود. وظیفه ما احترام به همه است و اگر هواداری عکس و امضا می‌خواهد باید انجام بدهیم، ولی در این شرایط اگر یک بازیکن کرونا بگیرد، احتمال دارد به بقیه بازیکنان هم سرایت کند. اگر چهار پنج بازیکن از یک تیم کرونا بگیرند شرایط سخت می‌شود. با اینکه همه مردم را دوست داریم و وظیفه‌مان است به همه احترام بگذاریم، ولی باید طوری برنامه ریزی که شرایط -از نظر کرونا- امن‌تر باشد. فکر می‌کنم با همه شرایط بدی که داشتیم از الان به بعد وضعیت بهتر باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار