کد خبر: 1047535
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها باعث وحدت جریان انقلابی می‌شود بلکه اختلافات را به حداقل می‌رساند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تمرکز حداکثری جریان اصولگرا بر روی شرکت آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از جریان اصولگرا اقدام به ثبت نام ریاست جمهوری کرده و گفته اند تا آخرین لحظه به رقابت می‌پردازند حضور آیت الله رئیسی می‌تواند اختلافات را به حداقل خواهند رساند.

وی افزود: در حال حاضر حداقل ۳ جریان اصولگرا در رابطه با انتخابات فعالیت دارند که می‌توان به شورای وحدت به محوریت جامع مبارز، شورای ائتلاف که درباره نقش خود در شکل دهی مجلس یازدهم سخن می‌گویند و در نهایت جبهه پایداری که تا این لحظه به جز آیت الله رئیسی ائتلاف دیگری نداشته‌اند.

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: اگرآیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کند اختلافات کاهش می‌یابد چراکه تعدادی از جریان اصولگرا اقدام به ثبت نام کرده و به گفته خودشان تا آخرین لحظه کناره گیری نخواهند کرد در واقع شرکت آیت الله رئیسی در انتخابات جز نقاط مثبت جبهه اصولگرایی می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار