کد خبر: 1046634
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه هفته آینده فعالیت صنفی گروه‌های شغلی یک و دو در تهران مجاز است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: قاسم نوده فراهانی در مورد چگونگی فعالیت اصناف از روز شنبه هفته آینده براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، گفت: با رایزنی با استاندار تهران و ستاد ملی کرونا در یک هفته گذشته، با فعالیت گروه شغلی دو نیز موافقت شد و بنابراین از روز شنبه هفته آینده گروه‌های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت علاوه بر گروه شغلی یک، فعالیت فعالیت صنفی گروه شغلی دو نیز مجاز اعلام شده و براین اساس این دو گروه شغلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت صنفی داشته باشند.

وی بیان داشت: براین اساس بازار بزرگ تهران و پاساژ‌ها از شنبه هفته آینده بازگشایی می‌شوند، اما تعطیلات گروه‌های شغلی ۳ و ۴ از روز شنبه باز هم تمدید شد و این تعطیلات تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نوده فراهانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان داشت: واحد‌های بازرسی اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف تهران نظارت کاملی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتمالی برخورد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی متخلف به مدت ۳ هفته پلمب خواهند شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار