کد خبر: 1046613
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
پرس‌تی‌وی:
شبکه پرس‌تی‌وی اعلام کرد در ادامه زیاده خواهی‌های طرف مقابل ایران در مذاکرات برجام، این بار آمریکا و اروپا خواستار تخریب سانتریفیوژ‌های نسل جدید ایران شده‌اند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: شبکه پرس‌تی‌وی در خبری فوری اعلام کرد در ادامه زیاده خواهی‌های طرف مقابل ایران در مذاکرات برجام، این بار آمریکا و اروپا خواستار تخریب سانتریفیوژ‌های نسل جدید ایران شده‌اند.

آمریکا و اروپا در ازای توقف موقت برخی تحریم‌های برجامی، خواستار تخریب سانتریفیوژ‌های نسل‌های جدید IR-۹ , IR-۶ و IR-۴ و .. شده‌اند. این در حالی است که آمریکا هنوز حاضر به لغو تحریم‌ها و اجرای تعهدات خود طبق برجام هم نشده است.

پرس‌تی‌وی مطلع شده است طرف آمریکایی و اروپایی در مذاکرات وین در پی تحمیل تعهدات جدید در زمینه‌ی هسته‌ای به جمهوری اسلامی ایران در ازای توقف موقت برخی تحریم‌های برجامی و نه لغو آن‌ها شده‌اند که تخریب سانتریفیوژ‌های نسل جدید از جمله این درخواست‌های زیاده خواهانه جدید است.

طرح این موضوع در شرایطی صورت گرفته است که حتی طبق برجام و در صورت نهایی شدن توافق بازگشت دو طرف به برجام، این سانتریفیوژ‌ها نباید تخریب شوند و باید صرفا تحت نظر آژانس انبار شوند.

پرس‌تی‌وی ارزیابی کرده است این زیاده‌خواهی غربی‌ها و اصرار آنها، ممکن است روند مذاکرات برجام را به شکست بکشاند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
به ما چرا خبر می دید؟ این کشور مگه رهبر نداره، مجلس نداره، سپاه نداره، برجام رو بریدن و دوختن و ما رو حرص دادن تهش هم هیچی. این دفعه هم مثل همون من یکی که دیگه برام مهم نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار