کد خبر: 1046377
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه و توجه به ورزش روستایی است که در سال ۱۴۰۰ با برنامه‌ریزی مدون، منظم خانه‌های ورزش روستایی اردبیل تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سجاد انوشیروانی از بررسی تجهیزات 90 خانه ورزش روستایی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه و توجه به ورزش روستایی است که در سال 1400 با برنامه‌ریزی مدون، منظم و شناسایی روستاهایی که از امکانات مناسب زیرساختی برای تجهیز برخوردار هستند با همکاری دهیاران روستا این امکان فراهم خواهد شد.

وی در مورد بازدید و سرکشی کارشناسان اداره کل از مکان و تجهیزات خانه ورزش روستایی افزود: به تمام روسای ادارات تابعه و گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی ابلاغ شد که در راستای راستی آزمایی از مکان مناسب و همچنین تجهیزات ورزشی، از خانه‌های ورزش روستایی بازدید انجام شود و تا 72 ساعت نسبت به ارائه گزارش این بازدید و تهیه مستندات آن اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه 37 روستا در سطح استان اردبیل دارای سالن ورزشی است اضافه کرد: یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان و با کمک و تلاش مسئولان و همچنین نمایندگان استان اردبیل تکمیل پروژه های نیمه تمام روستاهای ورزشی و ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در روستاها است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات ویژه برای ایجاد زیرساخت های مناسب اعم از زمین چمن مینی فوتبال برای روستاهای و تفاهم با نمایندگی بنیاد علوی در شهرستان گرمی است که مقرر شد 3 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در گرمی و همچنین با تفاهمی که با فرمانداری نمین انجام گرفته یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هم در روستای ننه کران احداث شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر