کد خبر: 1046004
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
افزایش چشمگیر آمار مرگ و میر پس از تزریق واکسن کرونا با وجود تزریق گسترده واکسن کرونا در ایالات متحده، آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در سه ماهه اول ۲۰۲۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۶ هزار درصد افزایش را نشان می‌دهد!
سرویس جامعه جوان آنلاین: تارنمای «Health Impact News» در گزارشی نوشت: همانطور که انتظار آن نیز می‌رفت، از وقتی واکسن‌های آزمایشی جدید که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تایید نشده‌اند، مجوز استفاده اضطراری برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را در آمریکا گرفت، مرگ‌های گزارش شده پس از تزریق این واکسن‌ها در ایالات متحده افزایش چشمگیری یافته است.

تا جایی که میزان مرگ و میر در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ در مقایسه با مرگ‌های ثبت شده پس از تزریق واکسن‌های تایید شده توسط FDA در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۶ هزار درصد افزایش یافته است.

این محصولات جدید که بسیاری از پزشکان و دانشمندان ادعا می‌کنند حتی با تعریف قانونی یک «واکسن» نیز همخوانی ندارند، توسط خود تولیدکنندگان به عنوان ««نرم افزار زندگی» توصیف می‌شوند و قبل از شیوع بیماری کووید ۱۹ هرگز در جمعیت‌های انسانی مورد استفاده قرار نگرفته است.

به معنای واقعی کلمه هزاران پزشک و دانشمند در سراسر جهان وجود دارند که علیه این تزریقات تجربی صحبت کرده اند، حتی برخی آن‌ها را «سلاح‌های بیولوژیکی کشتار جمعی» می‌نامند.

سخنان آنها، اما در رسانه‌ها توسط شرکت‌های بزرگ سانسور می‌شود، بنابراین افرادی که در اثر این تزریقات می‌میرند یا آسیب می‌بینند، افرادی هستند که اطلاعاتشان درباره واکسن را فقط از این منابع سانسور شده که توسط میلیاردر‌های شرکت‌های وال استریتی تامین می‌شود، دریافت می‌کنند.

«سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها» «VAERS»، یک پایگاه داده با بودجه دولت ایالات متحده است که آسیب‌ها و مرگ‌های ناشی از واکسن‌ها را گزارش می‌کند. این سامانه فقط ۳۶ مورد مرگ را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تا ۳۱ مارس گزارش کرد و تقریبا ۵۰ درصد از این مرگ‌ها مربوط به نوزادان زیر ۳ سال بود.

آخرین اطلاعات مربوط به سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها در هفته گذشته در ۲۶ مارس سال ۲۰۲۱ منتشر شد و در این گزارش فهرست آمار ۲۰۵۰ مرگ بر اثر تزریق واکسن آزمایشی کووید ۱۹ آورده شده بود.

با این حال، برخی از این مرگ‌ها در پی تزریق واکسن کرونا در دسامبر ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، زمانی که مجوز تزریق واکسن‌های «فایزر» و «مدرنا» بر روی بدن انسان توسط اداره غذا و دارو (FDA) ارائه شد؛ بنابراین ما این گزارش سال ۲۰۲۱ را بررسی کردیم که داده‌های آن فقط تا ۱۹ مارس سال ۲۰۲۱ را شامل می‌شد. این آمار حاکی از مرگ یک هزار و ۷۵۴ مرگ است که بعد از تزریق همه واکسن‌ها و نه فقط تزریقات مربوط به بیماری کووید ۱۹ رخ می‌دهد، است. توجه داشته باشید که ۸۰ درصد این مرگ‌های ثبت شده مربوط به سالمندان بالای ۶۵ سال است!

چگونه خبر این فاجعه ملی در همه جا نپیچیده است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ۲۰۵۰ مرگ پس از تزریق واکسن کرونا تا ۱۹ مارس ثبت شده است، اما این موارد شامل برخی از مرگ‌ها در دسامبر ۲۰۲۰ نیز هست.

«مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» (CDC) در ۳۰ مارس، گزارش داد که مرگ و میر ناشی از تزریق واکسن کووید ۱۹ اکنون به ۲ هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است.

گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در مقایسه با آنچه سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها تا ۱۹ مارس گزارش کرده است، افزایش شمار کشته شدگان تا ۴۵۹ نفر را نشان می‌دهد؛ بنابراین ۱۷۵۴ به علاوه این ۴۵۹ مرگ و میر از مارس تا کنون تعداد کلی ۲ هزار و ۲۱۳ نفر جان باخته بر اثر کرونا را به دست می‌دهد. این تعداد در مقایسه با سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از ۶ هزار درصد افزایش داشته است.

افزایش مرگ و میر گزارش شده مطمئنا مربوط به تزریق‌های آزمایشی جدید واکسن کرونا است و با این وجود موضع مرکز کنترل و پیشگیری بیماری و سازمان غذا و دارو این است که هیچ یک از این مرگ‌ها مربوط به تزریق این واکسن‌ها نیست.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
0
شاید کرونا یک آزمایش الهی یا بلای آسمانی بخاطر گناهان ماست نه بخاطر گناهان شخصی ؛ که خداوند گناهان غیرعلنی و در محدوده شخص را هر چند بزرگ باشد و فقط به خود فرد آسیب میرساند خواهد بخشید و تنها گناهانی شامل بلا میشود که علنی شود و افراد در حق یکدیگر ظلم کنند و بدخواه یکدیگر باشند و حقوق یکدیگر را رعایت نکنند و وارد حریم های خصوصی یکدیگر شوند و کلاهبرداری کنند و گناهان یکدیگر را علنی کنند و قباهت گناهان را بریزند و حقوق کارگران را ضایع کنند و به یکدیگر رحم نکنند و نگاه بد بینانه به هم داشته باشند و ازدواجها را سخت بگیرند و احتکار کنند و گران‌فروشی کنند و باعث ایجاد تورم شوند و از یکدیگر گذشت نکنند و صدقه ندهند و دروغ بگویند و نمامی کنند و به پدر و مادر بی احترامی کنند و به هر قیمتی از طریق نادرست ثروت اندوزی کنند و بسیاری خطاهای اجتماعی دیگر که در تمام ادیان و جوامع مشترک است ... خب مسلم است که در های رحمت الهی و نزول باران بسته میشود و در مواردی بلا هم نازل میشود البته برای تنبیه که خود نیز رحمت است البته اگر زود متوجه شویم ... بنابر این با بارور کردن ابرها هم نمیتوان مشکل خشکسالی را حل کرد
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
0
خب حقیقتش این است که قرار بود برجام احیا شود و این واکسنها را به ایران هدیه کنند و دولت محترم بر روی مردم ایران انها را ازمایش کند ولی متاسفانه نشد که نشد، حیف...
مسخره میکنی؟
من مسخره نکردم حقیقت رو گفتم عسل قشنگم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
0
باسلام. اگر رهبری جلوی دولت رانمی گرفت ازآمریکاواکسن واردمیکردندجان مردم برای شأن مهم نیست به این دولت اعتمادی نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار