کد خبر: 1044170
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
مشکلات کشور هند در میزبانی از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر پرسپولیس ایران و الوحده امارات صدای تیم الریان قطر را هم در آورده است.
 اعطای میزبانی گروه پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به گوا هند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی صورت گرفت که سه باشگاه ایرانی، امارات و قطری نسبت به امکانات گوا برای برگزاری تمرین و مسابقه گلایه دارند.

ابتدا باشگاه پرسپولیس و سپس باشگاه الوحده به این نحوه میزبانی معترض شدند و حالا صدای رسانه‌های قطری هم در آمده است.

روزنامه‌های «الرایه» و «الوطن» در گزارش‌هایی مشترک میزبانی هند را زیر سئوال برده و از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند زمین‌های تمرینی مناسب را برای تیم‌های گروه پنجم فراهم کند.

در بخشی از گزارش این روزنامه‌ها آمده است: «AFC و تیم گوا میزبان مسابقات زمین تمرینی ثابت را برای تیم‌ها فراهم نکرده است؛ به طوری که الریان همیشه به دنبال یک استادیوم برای تمرین است. این باعث می‌شود الریان هر روز به دنبال یک محل تمرین مناسب باشد. الریان یک بار در هتل تمرین کرد و قبل از اولین بازی با تیم گوا، به یک زمین تمرین دور از محل اسکان رفت. بازیکنان الریان هرگز قبل از مسابقه با گوا در ورزشگاه مسابقه تمرین نکردند و در روز بازی، نخستین بار بود که ورزشگاه را می‌دیدند. AFC باید زمین‌های تمرین مناسب را برای همه تیم‌های حاضر در گروه پنجم فراهم کند.»

رسانه‌های قطر همچنین از برگزاری تمام مسابقات گروه پنجم در استادیوم «فاتوردا» انتقاد کردند: تمام مسابقات در فاتوردا برگزار می‌شود و هیچ تیمی مجاز به انجام تمرین در این ورزشگاه نیست. این مسئله تاثیر زیادی بر زمین استادیوم دارد. همه امیدوار بودند که یک ورزشگاه دیگر برای مسابقات فراهم شود به طوری که زمین چمن تحت تاثیر تعداد زیاد مسابقاتی که روی آن برگزار می‌شود، قرار نگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار