کد خبر: 1043866
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت حفظ جوانان در مساجد تأکید کرد و گفت: مسجد بهترین کانون تعلیم و تربیت اسلامی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(24فروردین)، در جمع مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان اظهارداشت: رمضان ماه رحمت و برکت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ماه مبارک رمضان را ماه رشد، کمال و گسترش فضیلت‌های دینی عنوان کرد و افزود: روحانیت از فرصت های تبلیغی در این ایام در جهت رشد کمال، اخلاق و معنویت بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، ادامه داد: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ مرکز تربیت، تعلیم، تعلم و پرورش عالمان و اندیشمندان و فرهیختگان بزرگی بوده‌اند و امروز در تربیت دینی جامعه و جوانان نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حوزه علمیه را محل جوشش فضیلت های دینی عنوان کرد و بیان داشت: امروز حوزه علمیه در زمینه جریان سازی سالم فرهنگی و دینی وظیفه خطیری بر دوش دارد.

وی ادامه داد: باید مساجد را کانون تعلیم و تربیت اسلامی قرار دهیم، بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزاییم و موانع را از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: باید برنامه ریزی کنیم که چگونه بتوانیم جوانان و نوجوانان را در مساجد حفظ کنیم که نیازمند به شیوه‌های مختلفی است.

وی تأکید کرد: برای موفقیت در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی و تبلیغی مبلغان و طلاب باید موفقیت‌های یکدیگر را تبادل نظر کنند و چالش‌های پیش رو را در جلسات هم اندیشی مورد بررسی قرار دهند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار