کد خبر: 1043095
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
با همت موسسه دارویی رضوی انجام شد
آستان قدس رضوی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود،به مقوله سلامت و درمان توجه ویژه ای داشته و در این راستا تلاش کرده است زمینه ساز ارائه خدمات گسترده ای به اقشار مختلف جامعه باشد؛ با همین رویکرد موسسه خدمات دارویی رضوی اقدام به ارائه خدمتی تازه کرده و داروهای تک نسخه ای مورد نیاز بیماران را تامین می کند.

هاشمی نژادمدیرعامل موسسه خدمات دارویی رضوی در این باره گفت:داروهای تک نسخه ای شامل داروهایی است که در فهرست دارویی رسمی کشور موجود نیست، به همین دلیل در صورت نیاز یک بیمار به داروی خاص خارج از این فهرست، بیماران و به ویژه نیازمندان برای تامین آن با مشکلاتی مواجه هستند.همچنین متاسفانه برخی سودجویان با روش های غیر قانونی و نامطمئنن داروهایی را وارد و به بیماران عرضه می کنند که مخاطراتی به همراه داشته است. در همین راستا موسسه خدمات دارویی رضوی، برای ارائه خدمت در این زمینه وارد عمل شد و مجوزهای لازم را دریافت کرد.

هاشمی نژاد ادامه داد:ارائه این خدمت در گذشته تنها توسط سه شرکت داخلی انجام می شد که همگی آن ها در تهران مستقر بودند اما در حال حاضر موسسه خدمات دارویی رضوی نخستین و تنها شرکتی غیرتهرانی است که در مشهد نسبت به واردات و عرضه داروی تک نسخه ای اقدام کرده تا نیاز ضروری بیماران به ویژه نیازمندان را رفع کند.

وی تصریح کرد:تمامی بیماران مشمول دریافت داروی تک نسخه ای در سراسر کشور با تجویز پزشک و تایید سازمان غذا و دارو می توانند از این خدمت استفاده کنند.

هاشمی نژاد ادامه داد:همچنین پزشکان می توانند با اطمینان از تامین شدن دارو، داروی مورد نیاز را برای بیماران خود تجویز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار